6 veckor o får träffa en fasans stolthet!

Tiden går snabbt nu - jag hade väl egentligen sagt att jag runt 6 veckor ska börja ha koll på vilken valp som ska flytta till vilken familj - men i det här fallet så måste jag få lite mer tid på mig. De är 11 individer att lära känna ordentligt så vi fortsätter känna oss för lite till... Idag har hela gänget fått åka bil för första gången - det blev en rätt lång tur för dem och tro det eller ej - det hördes inte ETT pip i bilen på hela tiden - inte heller var det någon som mådde illa och kräktes!! Duktiga, duktiga Vinylknaster.

Sedan fick de komma ut på lite okänd mark och stifta bekantskap med stjärtfjädrarna från en fasan ;) Den var liiite spännande i alla fall.

Vi tänkte oss att vi skulle ta nya uppställda bilder också - det tyckte valparna var OTROLIGT tråkigt och ville inte alls vara hjälpsamma fotomodeller - inte ens ost fungerade den här gången. Nåväl, det blir som det blir när man har med levande varelser att göra - så ni får hålla till godo trots kvaliten på bilderna.















































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0