Valpar på ingång

Som vanligt har jag varit dålig på att "sköta om bloggen"... livet har så mycket annat man ska hinna med.
Men nu måste jag tala om att vi har två stycken härliga, efterlängtade kullar på gång!

Först ut är
Ta Wei's Iacta Alea Est "Jacta" som är parad med Redspots Milroy of Soho "Tiago".

Två hundar som jag tror kommer att komplettera varandra väl och det ska bli spännande att se vad som kommer ur den här kombinationen. Båda är aktiva, glada welshar av en typ som faller mig i smaken. 

Det här gänget är redo att komma till världen när som helst (dygn 59 idag)

 
Kärleksparet <3 
 
Jacta 5 månader i "Skåneland" - kaninernas paradis ;) 
 
En liten säl vilar sig i form inför det som komma skall. 
 
Nästa kull är beräknad runt 2016 08 01 - och som jag väntat, längtat efter att få uppleva detta... 
Det är min fina Holländska Keep To The Code Des Vauriennes "Koda" som nu äntligen - ÄNTLIGEN är dräktig. Hon är parad med min egenuppföda Ta Wei's Muscotsnitt "Muscot". 
 
Jag kan knappt bärga mig själv tills jag får se vad som döljer sig i hennes mage <3 
 
Två hundar med ett mycket sunt rörelsemönster och mycket "welshtyp" (i mina ögon)
 
Ett sånt vackert, milt uttryck <3                                       Koda är en duktig appotör. 
Här de två unga ;) Muscot 13 veckor och Koda 9 veckor och nyss hemmkommen. 
 
Intresserad av valp i någon av kombinationerna? Välkommen att kontakta mig för vidare information. 
Bäst når man mig på mobilen 070-636 18 40 eller via mailen [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0