Farväl

En del avsked sliter hjärtat ur kroppen <3
Det är din 12-års dag idag - du hann inte med... du lämnade oss igår, så hastigt, så överumplande... Du lämnade dina underbara människor Johan och Pelle i sorg och tårar men du gick som alltid med viftande svans <3

Du har haft det bästa av liv - fått springa fritt och mycket, vara ute i vacker natur och verkligen njuta av livet. Du har fått vila i varma famnar, klappats av mjuka händer, älskats över alla gränser - och jag är så tacksam över att det är just där du har fått vara.

Du har gett så mycket till så många och jag är innerligt glad över att du gav mig en så fin valpkull här alldeles nyss. De kommer bära din värdighet vidare med ära och det känns lite lättare att få ha en del av dig kvar.

Du har lämnat tassavtryck i mitt hjärta som aldrig kommer försvinna - jag bär din bild på min arm och jag kommer aldrig, aldrig att glömma dig - spring fritt Prissebus - gör allt du älskar och sluta aldrig, aldrig vifta på din svans!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0