Ta Wei's Allt Ljus På Mig och Björnungar

Som vanligt har jag misskött bloggen 🙈
Yippie och Buddys efterlängtade kull visade sig bli en enda valp - men VILKEN valp!! Jag älskar henne!
 
Diva som hon kallas till vardaga bor nu hos Maria och mormor Hedda som jag är överygad om kommer att förvalta henne mer än väl! Jag ser fram emot att följa henne framåt och utvecklas och förhoppningen är så klart att hon ska kunna nyttjas i framtida avel hos Ta Wei's. Jag kunde inte vara mer nöjd med henne so far.
 
 
Då det blev en singelvalp fick min älskade Yippie möjligheten att hjälpa till som amma och fostermor åt fyra helt ljuvliga "björnungar" som förlorade sin mor tragiskt vid valpningen. Att få vara med om detta - att se hur hon direkt tog dem till sig som de vore hennes egna och följa dem utvecklas och växa upp är en ynnest som gör mig både tårögd och tacksam! Vilka instinkter!! 
 
Jag har vuxit som uppfödare genom upplevelsen och är så glad för det hela trots den tragiska orsaken. Det blev win-win för alla då björnarna fick en mamma och Diva fick syskon att brottas och utvecklas med.
Björnligan har nu (så klart via sin egen uppfödare) lämnat boet och flyttat till nya hem och vi önskar dem ALL lycka och framgång i skogarna framöver <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0