Valparna två veckor (lite sent inlägg)

Jag inser att jag glömde lägga upp tvåveckorsbilder på bloggen - så här kommer de nu även om det strax är dags för treveckorsbilderna ;) Sötas som socker och naggande goda är de i den här åldern - ögonen öppnas och genast blir det små hundar istället för marsvin *LOL*  De börjar prova sina ben och vingla sig fram genom livet och man kan inte riktigt se sig mätt på dem.
 
Alla sex mår lysande - växer och blir runda och goa - ompysslade efter konstens alla regler av sin duktiga mamma Koda som verkligen gillar uppdraget som mor.
 
Jag ser med glädje fram emot att få följa det här gänget framåt.
 
En sömnig Hane 1
 
Hane 1
 
Hane två som kommer få namnet  Ta Wei's Mr Eternell till följd av att han har teckningen av en blomma på sin rumpa. Jag har alla stamtavlenamn klara men i övrigt inte bestämt vilket som hamnar på vilken individ.
Hane 3.
Trött hane 3
Hane 4
 
Hane 5
 
Tiken Ta Wei's Vis Av Erfarenhet "Visa"
 
Tiken "Visa" igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0