Sex veckor redan đŸ˜±

Oj oj oj tiden bara rusar fram... kan man fÄ trycka pÄ paus lite... sÄ man hinner med sig i allt man vill göra.
 
NÄgra nya uppstÀllda bilder och en omkastning av namn mellan tik 2 och tik 5 - detta för att namnen stÀmmer bÀttre till deras personlighet sÄ tycker jag. Ibland mÄste man helt enklet Àndra sig lite ;) 
 
Lovar att lÀgga upp lite andra "mys o busbilder" lite senare men nu fÄr ni hÄlla tillgodo med dessa.
 
Valet och placeringar av valpar inte klara Ă€n - behöver lite mer tid att se deras personligheter innan sista besluten. Åter igen funderar jag över att valpar egentligen skulle vara kvar till 10 veckor istĂ€llet för 8 just för att optimera detta med placeringarna dĂ„ jag fortsatt tycker det Ă€r vĂ€l tidigt i den hĂ€r Ă„ldern... men men jag ska göra mitt bĂ€sta och hoppas ni valpköpare orkar ha lite mer tĂ„lamod pĂ„ beslut.
 
Muumipeikko
 
 
 
 
Nipsu
 
 
 
 
Niiskuneiti
 
 
 
Pikku Myy
 
 
Mymmeli
 
Vilijaana
 
 
Nyyti 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0