Låt mig presentera The Superheros

Det här är en kombination  jag väntat på att få göra. En resa till Finland för att para min Jive (Ta Wei's I Can Jive I Can Jive)
 
 
med underbara Ragnar (Standard-Bearer Superman)
 
Jag är otroligt tacksam att få vara den första att använda honom 💕 Tack för förtroendet Suvianna!! Jag har älskat den hunden sedan de första bilder jag såg på honom som liten valp - och att möta honom live gjorde mig inte besviken 👌
 
23:e mars föddes det här gänget - mina egna Superheros - som består av 2 hanar och 5 tikar. Idag dryga 5 veckor gamla och de första enskilda bilderna på dem. 
 
Hane 1
 
Hane 2
 
Tik 1
 
Tik 2
 
Tik 3
 
Tik 4
 
Tik 5
 
Nu ska man bara välja bland karamellerna 🤔 men det är ett angenämt besvär 👌
 
I dagsläget finns en tik som ännu söker sitt rätta hem i den här kullen. 
 
Tag kontakt vid intresse på [email protected] eller
070-6361840
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0