Ta Wei's Back In Business

Tiden går fort när man har roligt. Här kommer de första uppställda bilderna på "Back-In-Business-kullen". Att stå fint på ett bord när man är en liten fis på 4½ vecka är inte så enkelt - men jag tycker vi gjorde ett bra jobb. Tack så mycket Pia Byström för fotoassistensen :) 
 
Det föddes alltså sex stycken valpar 2015 09 02. Fyra grabbar och två töser och jag är mycket nöjd med det jag ser så här långt. Det är rolig när man känner att man tänkt rätt i sin kombination och jag ser mycket fram emot att följa utveckligen av de här små juvelerna. 
 
Nu återstår det roliga, men ack så svåra arbetet att lära känna och studera varje individ i detalj för att sedan kunna placera rätt valp i rätt hem och skapa förutsättningarna för att både valpar och familjer ska få de bästa möjligheterna att skapa en harmonisk flock som ska ha en massa roligt i många år.  <3 
 
HANE ETT
 
HANE 2
 
 
HANE TRE
 
 
HANE FYRA
 
 
TIK ETT
 
 
TIK TVÅ
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hane 1 får min röst

2015-10-06 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0