FY FÖR VÄRME....

Det är inte någon hemlighet att jag inte är så förtjust i sommar och värme - nu är jag extra irriterad på värmen då jag tycker så synd om Koda som går in i sin sista vecka av dräktigheten i den här gräsliga värmen.... Det går inte att bestämma om det är bättre eller sämre ute än inne, bara varmt-varmt-VARMT över allt. *PUH*
 
 
 
 
 
För att underlätta tog jag och rakade magen totalt på henne och klippte bort rejält med päls - det var inte så uppskattat att tillbringa tid på trimbordet med "kistan" heller - men när det väl var klart syntes det ändå att hon var lättad. Nu hoppa vi på lite svalare dagar inför nedräkningen....
 
 
De andra valparnar har öppnat sina ögon och börjar vingla runt på sina små ben - jag ska ta nya bilder på dem imorgon <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0