Nytt hem sökes

"Stickan" kom hem till oss för knappt tre veckor sedan. Hans tidigare familj har, pga personliga skäl blivit tvugna att fatta det,för dem tunga beslutet, att deras liv just nu ser ut så att de inte kan ge Stickan det liv som de önskar honom.  Därför att de valt att lämna tillbaka honom hit till mig för att få hjälp av mig att hitta en ny familj där han kan få möjlighet att utveckas på bästa sätt. 
 
Stickan är född 2015 09 01 och således tio månader gammal nu. Han är en helt normal ung welshkille - ingen problemhund på något sätt. Aktiv, glad och nyfiken. Hans namn i stamtavlan är Ta Wei's Bold And Beautiful och han är från min kull "Back In Business" med Ta Wei's Janis Martin och Deio Our Loyal Welsh.  
 
Han är en charmig kille som defintivit har framtiden för sig - har du lust möjlighet att dela den med honom?
 
Kontakta mig på telefon 070-636 18 40 eller mail [email protected] för vidare information 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0