TiMo söker sin egen familj

Ta Wei's När Tiden Är Mogen - har kommit tillbaka till oss efter en vecka i sitt nya hem där "lillhusse" fick en kraftig allergichock. Han behöver därför nu ett nytt eget hem. Han är drygt 12 veckor gammal nu. (Han var kvar hos mig till han var 11 veckor då han först inte kunde hämtas före det datumet - så han har egentligen i princip varit här hela tiden). Han är född 2016 08 01 och föräldrarna är Keep To The Code Des Vauriennes och Ta Wei's Muscotsnitt. 

Det är en stilig, kavat, problemfri kille - följsam och glad. Då jag själv har hans syster kvar hemma blir det rätt "livat i holken" här och det bästa för TiMo är förstås att få en egen familj att flytta in i. Han kommer INTE säljas "på rea" eller liknande - det är inga konstigheter med valpen utan olyckliga omständigheter som skapat den här situationen!

Är det någon av er som kan erbjuda honom detta? Eller vet nån annan som är sugen på en trogen, svansviftande livskamrat? Hör av er för mer information. 070-636 18 40 Tabitha eller mail [email protected]

 

 
 
TiMo - stiliga killen 
TiMo och Hjärtrud poserar <3 
TiMo och Hjärtrud <3 
 

Kommentarer
Postat av: askpaaventyr.blogg.se

Hej Tabitha! Såg denna lilla underbara krabat på Malin Levins sida på fb. Vet inte om du känner igen mig? Katrin Olsson är det som skriver, gick klassen över Malin och Debbie. Jag och mina två pojkar (12 o 14) söker efter en härlig hund att ge vår kärlek efter att vi i tre år saknat vår labrador som killarna vuxit upp med. Han blev 13 år. Har efter 19,5 år i Skåne flyttat upp till Jämtland och Östersund i januari nu i år. Vad vill du ha för hunden? Var bor du, D v s var finns Timo idag? Har han med tanke på åldern redan blivit rumsren?
Ha det gott!
Katrin Olsson

2016-10-29 @ 11:47:05
URL: http://askpaaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0