8 veckor - tiden går fort

Tiden med valparna går så fort... jag är otroligt nöjd över mitt beslut med senare leveranser av mina kullar!! Så ännu har vi lite tid kvar tillsammans <3
 
Jag har i alla fall landat i vem som ska vart nu och känner mig övertygad om att placeringarna blir helt rätt.
 
Här kommer uppställda bilder på gänget och jag är väldigt nöjd - även om åldern inte är den optimala för exteriörbedömning ;) 
 
Tausa stannar hemma på kenneln
 
 
 
 Vide blir kvar i Jämtland, på Frösön hos Frida
 
 
 
Måne emigrerar till Norge och Vegar med familj i Skervøy
 
 
 
Love hänger med över gränsen och flyttar in hos Julie i Tromsø
 
 
 
Jämten blir en polkagris och flyttar till Peter och Kristina i Gränna
 
 
 
Krax konverterar till Klyktattare och flyttar in hos Lennart och Moneli i Sundsvall
 
 
 
Alfred reser till Bergen och även han får lära sig norska hos Camilla och barnen
 
 
 
Trubbel blir den sista av valparna som överger Sverige och landar i Drammen hos Oliver med familj
 
 
 
Folke han blir Dalmas och får en rejäl storebror hemma hos Johan med familj
 
 
Återigen en hel kull som får nya underbara familjer att utvecklas framåt med <3 Det ska bli spännande att följa dem ut i världen.
 
Nu börjar det vara riktigt kul att se dem tillsammans med resten av flocken här hemma :) Mycket snack ska man lära sig.
NuNu

Kommentarer
Postat av: Lynn Dørdal

Så utrolig artig å se igjennom video snuttene dine her på bloggen,du er en dyktig oppdretter og da artig å følge deg. Vi har mange av de samme interessene som jakt og spor. Jeg tenker litt på å realisere en drøm jeg har hatt i mange år og det er å få en godtjent ettersøkshund med tiden, bare jeg klarer å finne de rette kursene slik at jeg får lært hvordan jeg skal gå frem :-)

2021-07-26 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0