Presenterar Ta Wei's Värd Att Vänta På

För 11 månader sedan flyttade han hem till kenneln igen den här charmören. Då kallades han "Pontus" men det fick bli ett namnbyte till nuvarande "Aros" som betyder "vänta" på walesiska och hans registrerade stamtavlesnamn är Ta Wei's Värd Att Vänta På.
 
Han har utvecklats massor på den här tiden och vuxit till sig till en riktigt stilig, kraftfull hane!
 
Han har nu haft ett par spännande kärleksmöten och vi ser med glädje fram emot att se vad det resulterar i. 
 
Idag passade vi på att få några bilder efter hans date. Inte nyligt trimmad men rätt okej ändå 😎 
 
 En sida ❤
 
 Å en annan 😎
 
Det finns driv i rörelse 🥰
 
"Blir det bra så här" 
 
Alltså kan ni geeeee er någon gång...🤔 Bläää för fotografering 🤣
 
 Sötnöt
 
Fokuserad kille
 
 
 
Stolt bärs "bytet" hem 😎
 
 Vi gillar varandra Aros och jag 🥰
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Mitt namn är Magdalena. Jag och min Sambo har under en längre tid funderat på att skaffa en Welsh. Vi har nu kommit till beslut att skaffa en valp. Det hade vi egentligen redan gjort i somras, men tiden gick inte ihop. Vi är väldigt mån om att kunna ge valpen all tid den förtjänar. :) Just rasen kom upp av en ren slump, vi satt en kväll för lite mer än 1,5 år sedan och funderade på vilken ras vi ville ha. Kom fram till att det kommer kännas rätt när den väl dyker upp. Dagen efter åkte jag på jobbet och in i butiken kommer en Welsh springer spaniel, jag var såld! Berättade för sambon och vi började läsa på, han blev lika såld.

Lite information om oss: Vi bor i ett hus strax utanför Kramfors, omringad av skog. Min sambo kör hjullastare och är stationerad hemifrån, jag jobbar i en färgbutik.

Mvh
Magdalena

2020-09-30 @ 20:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0