Rackarungarna har anlĂ€nt 🎉

Idag fick jag veta vad Happy burit pÄ och det blev en hÀrlig överraskning!! Jag har hela tidet trott att det skulle vara en mindre kull - max 4 - eftersom hon inte alls varit sÄ tjock. 
MEN i den magen var det ocksÄ 8 valpar - sÄ olika de kan bÀra dem tikarna. HjÀrtrud sÄg ju ut som hon skulle explodera med sina. 
 
TyvĂ€rr var en av valparna Änglahund - sorgligt men naturens gĂ„ng đŸ˜Ș 
Men hĂ€r i "valppoolen" njuter vi nu av 7 pigga underverk đŸ„°
NĂ€r lugnet lĂ€gger sig och den duktiga mamman ocksĂ„ fĂ„r vila đŸ„°
Alla Rackarungarna 💕
Tjejerna
Grabbligan 
 
Nu hoppas vi att de första kritiska dygnen ska gÄ bra för alla - det Àr alltid lite nervöst innan man ser att alla verkligen mÄr bra, fÄr i sig mat och gÄr upp i vikt - men för det allra mesta gÄr det bara fin-fint sÄ vi tror sÄ Àven nu!
 
Jag kommer att höra av mig till er som vÀntar pÄ valp sÄ snart jag ser att allt Àr bra med alla! 
 
NU ska vi vila efter vÀl genomfört dagsverke!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0