Enskilda bilder på Ädelstenarna

Tiden går alldeles för fort och med fortsatt hjärntrötthet efter Covid går tyvärr allting väldigt trögt. Jag ber återigen om ursäkt för dåligt med uppdateringar. De som vill kan följa mig på instagram där jag ibland lyckas slänga upp nån liten videohändelse eller så också - ni hittar mig på @tabithaweiborn där (eller om ni söker Ta Wei's kommer jag också dyka upp) 

Nåväl - det är som det är och här kommer nu en rad av bilder på de glimmande ädelstenarna i alla fall - ovana vid att ställas upp och fotograferas får man vara nöjd med resultatet ;) Jag är snaaaaart klar med placeringarna - men inte helt 100 ännu - därför har jag heller inte skrivit ut namnen ännu utan de är fortsatt numrerade tik 1-4 och hane 1-4. 

TIK I
 
 
 
TIK II
 
 
 
TIK III
 
 
 
TIK IV
 
 
 
Så kommer grabbarna 
 
Hane I
 
 
 
Hane II
 
 
 
 Hane III
 
 
 
Hane IV
 
 
 
 Man måste lära sig många saker när man är en liten valp - att vara ute och busa med de större "småttingarna" i folken är en sak. Här är det Rappa 14 månader och Tausa 5 månader som de får träffa på en liten sväng. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0