Sound Of Music 8 veckorsbilder

Ja jag har varit usel på att lägga ut bilder och NEJ jag kan inte välja valp... en så härlig kull med otroligt jämna valpar som alla har sina kvalitéer - angenämt problem javisst - men några av dem måste ju faktiskt flytta 🙃

Jag kommer spara både tik och hane för framtiden i den här kombinationen. Tiken kommer bo hos fodervärd och hanen hemma hos mig. 

Det finns fortfarande en av hanarna som letar sitt rätta hem - så är du intresserad av en av dessa sköningar så ta kontakt med mig så får vi prata vidare. Du når mig på 070-636 18 40 eller [email protected] 
 
Här kommer bilder och film på gänget i alla fall - vi börjar med Hane 1
 
 
 
Hane 2
 
 
 
 
 
Hane 3
 
 
 
 
 
Hane 4
 
 
 
 
Hane 5
 
 
 
 
 
Tik 1
 
 
 
 
 
Tik 2
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0