Solrosorna har slagit ut i blom

 
10 veckor och de har flyttat ut till sina nya hem hos fina familjer som längtat efter sin valp ♥
 
Ta Wei's Bambino flyttar till Elverum i Norge
 
Ta Wei's Ms Mars flyttar till Umeå
 Husses första möte med Eira (Ms Mars)
 
Ta Wei's Teddy Bear enda grabben i kullen flyttar till Hortlax 
 
Ta Wei's Vanilla Ice Blir kvar i Jämtland oxh Oviken
 
Ta Wei's Pink Dream flyttar till Norberg
 
Ta Wei's Ring Of Fire  blir också Umeåbo
 
Ta Wei's Waooh stannar här på Casa Ta Wei's med mig 🌻♥
 
Mamma Happy har fått sin "after-puppies-makeover" och hämtats upp av familjen som saknat henne i 12 långa veckor. Nu väntar henne enbart familjeliv och pension från valpar efter sina tre kullar ♥
Tack fina Happy som varit en fantastisk mor och förebild för sina telingar. De har fått med sig mycket fint hundsnack på vägen. 
 
 
 
 
 
Här följer också ett gäng uppställda bilder från valparna var 9 veckor som jag inte fått ut på bloggen innan. 
 
Ta Wei's Teddy Bear "Björne The Boy"
 
 
Ta Wei's Waooh (Tik 1)
 
Ta Wei:s Ms Mars (Tik 2)
 
 
Ta Wei's Ring Of Fire (Tik 3)
 
 
Ta Wei's Pink Dream
 
Ta Wei's Bambino (Tik 5)
 
 
Ta Wei's Vanilla Ice (Tik 6)
 
 
Ni får gärna följa mig på Instagram @tabithaweiborn och/eller Facebook Tabitha Weiborn alt Ta Wei's Kennel där jag lägge upp mer foton och filmer. Det är inte alltid jag får tiden att räcka till för bloggen 🙈
 
Här får ni hålla till godo med lite busbilder från tiden här på gården - bättre sent än aldrig 👌
 
Nu blir det rejäl bildbombning som kompensation för tidigare brister 🤣
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0