The Northen Stars

Visa och Tures valpar har hunnit bli sex veckor och här börjar det vara full rulle 🙃
 
Alla valpar är tingade MEN jag söker en fordervärd/familj här i Jämtland till den tikvalp jag själv ska spara för framtiden - tror du dig vara rätt person så kontakta mig så vi får prata om saken! 
 
Idag har vi gjort första försöket med att stå fint på bordet. Härligt väder så vi kunde vara ute 🌞 och jag tycker vi gjorde ett bra jobb både jag och valparna (tack teknikguden för stativ och självutlösare till mobilen) 
 
Hane 1/Blå
 
 
 
Hane 2/Grön
 
 
Hane 3/Svart
 
 
Hane 4/Ljusblå
 
 
Hane 5/Brun
 
 
Tik 1/utan halsband för hon tar sig bara ur det 😂 (rosa)
 
 
Tik 2/Orange
 
Tjejen med attityd 😘
 
Tik 3/Äpplegrön
 
 
Tik 4/Gul "Miss Blueeye" Ja hon har ett blått o ett brunt öga
 
 
Jag är nöjd med vad jag ser så här långt. Det är nu den roliga tiden följer med att se dem plocka fram mer och mer av sina persoligheter ♥
 
Här följer ett gäng bilder från de första stunderna ute för någon vecka sedan. Nu hoppas vi få behålla 🌞 så de kan få vara mycket mer ute de veckor som är kvar och utforska gården och livet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0